سی دی دریا
ساداتی نژاد مطرح كرد:

حمایت كمیسیون كشاورزی مجلس از دستاوردهای دانش بنیان

حمایت كمیسیون كشاورزی مجلس از دستاوردهای دانش بنیان

رئیس كمیسیون كشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس اظهار داشت: در صدد هستیم در این كمیسیون حمایت های لازم را از شركت های دانش بنیان فعال در حوزه كشاورزی و محیط زیست داشته باشیم.



به گزارش سی دی دریا به نقل از مهر، سید جواد ساداتی نژاد امروز در رویداد مجازی معرفی نیازهای فناورانه کشاورزی و صنایع وابسته در ارتباطی آنلاین با صندوق نوآوری و شکوفایی عنوان کرد: یکی از موضوعات مهمی که همواره از اهمیت بالایی برخوردار بوده، مبحث کشاورزی و امنیت غذایی است.
وی افزود: بررسی میزان واردات اقلام اساسی در نهاده های غذایی، واکسن، مکمل ها، سم، کود و... نشان داده است که وابستگی زیادی به کشورهای دیگر داریم.
رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه فارغ التحصیلان و اساتید دانشگاهی در کشور فعالیتهای خوبی در زمینه کشاورزی با صنایع غذایی انجام داده اند، اظهار داشت: طبق جلساتی که با معاون علمی و فناوری داشته ایم، دیدیم که خیلی از اقدامات برای تولید محصولات حوزه کشاورزی و امنیت غذایی توسط محققان و فارغ التحصیلان کشور انجام می شود.
ساداتی نژاد اظهار داشت: این مسائل نشان داده است که ما ظرفیت فوق العاده ای در شرکت های دانش بنیان در زمینه تولید محصولات کشاورزی داریم اما تابحال به آنها اجازه ورود نداده ایم.
وی با تاکید بر اینکه در کمیسیون کشاورزی و محیط زیست مجلس، پشتیبانی از این شرکت ها را فراهم نموده ایم، اضافه کرد: به نظر می آید که صندوق نوآوری و شکوفایی باید خط ویژه ای برای پشتیبانی از شرکت های فعال در حوزه کشاورزی و محیط زیست قرار دهد تا در وضعیت تحریمی بتوانیم از دستاوردهای محققان بهره ببریم.
ساداتی نژاد بیان نمود: کمیسیون کشاورزی و محیط زیست مجلس تلاش دارد که حمایت های لازم را در زمینه استفاده از ظرفیت های محققان در حوزه کشاورزی به کار بگیرد.

1399/05/12
23:32:33
5.0 / 5
1499
تگهای خبر: آنلاین , امنیت , فناوری , مجازی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۴
سی دس دریا