افتتاح نخستین فروشگاه همراه اول و دیجی کالا در قلب بازار دیجیتال تهران
به گزارش سی دی دریا، با افتتاح اولین فروشگاه مشترک همراه اول و دیجی کالا در قلب بازار فناوری تهران، فصل جدیدی در خرید دیجیتال ایران رقم خورد.
به گزارش سی دی دریا به نقل از مرکز ارتباطات، توسعه برند و رویدادهای بین المللی همراه اول، مراسم افتتاح اولین فروشگاه مشترک همراه اول و دیجی کالا روز جمعه ۲۸ آذر ۱۴۰۴ با حضور مدیران ارشد دو مجموعه، کنشگران اکوسیستم فناوری، چهره های حوزه اقتصاد دیجیتال و جمعی از اهالی رسانه اجرا شد. این فروشگاه در خیابان جمهوری، یکی از مهم ترین مراکز بازار دیجیتال کشور، شروع به کار کرده است. انتخاب این موقعیت مکانی، نمادی از همکاری راهبردی دو برند و نگاه مشترک آنها به آینده دیجیتال ایران به حساب می آید. هم افزایی دو برند؛ پاسخ به نیازهای نوین بازار همراه اول بعنوان پرچمدار توسعه فناوری های نسل نوین ارتباطی و بزرگترین بازیگر اقتصاد دیجیتال ایران، با این اقدام نشان داد که نگاهش فراتر از خدمات ارتباطی سنتی است و در راه همسویی با چشم انداز آینده، بسمت ایفای نقش حرکت می کند. دیجی کالا هم بعنوان بزرگترین پلت فرم خرده فروشی آنلاین کشور، با حاضرشدن در این همکاری تجربه خرید حضوری دیجیتال را باز تعریف کرده است. کنار هم قرار گرفتن این دو برند، پاسخی به تغییر رفتار و سلیقه مصرف کنندگان و نیازهای جدید بازار است؛ کاربرانی که علاوه بر سهولت خرید آنلاین، به تجربه حضوری، تعامل انسانی و لمس فناوری هم اهمیت می دهند. تحول راهبردی همراه اول بعد از ری برندینگ همراه اول بعد از ری برندینگ سال قبل خود، نگاهی تازه را در راه فعالیت هایش برگزیده است. اپراتور اول تلفن همراه کشور با پشتوانه بالاتر از سه دهه حضور مستمر در بازار ارتباطات کشور و ماه ها برنامه ریزی و بررسی دقیق، تغییر راهبردی خویش را بعنوان نمادی از تحول استراتژیک، در جهت همسویی با چشم انداز آینده و پاسخگویی به نیازهای درحال تغییر مشتریان و ذی نفعان به اجرا گذاشته است. در اصلاحات کلی باز تعریف برند، مرز میان دنیای آفلاین و آنلاین از میان برداشته شده و همراه اول با ورود به عرصه «فراگیری» یا همان دنیای Immersive، نگاهی نوین در ارایه خدمات و تجربه های کاربری را دنبال می کند؛ نگاهی که فناوری را بستری برای خلق جهانی یکپارچه و متصل قرار می دهد. فراتر از فروش؛ فروشگاهی به مثابه هاب فناوری فروشگاه مشترک همراه اول و دیجی کالا با نگاهی تجربه محور طراحی شده است؛ فضایی مدرن و تعاملی که فقط محل عرضه کالا نیست، بلکه نقش یک هاب فناوری و نوآوری را ایفا می کند. بازدیدکنندگان در این فضا علاوه بر آشنایی با تازه ترین محصولات و خدمات دیجیتال، امکان تعامل با کارشناسان و تجربه تکنولوژی های جدید را دارند. جمهوری؛ قلب تپنده بازار دیجیتال شروع به کار این فروشگاه در خیابان جمهوری، روبه روی مجتمع چارسو، انتخابی هدفمند بوده است که نشان میدهد آینده خرده فروشی دیجیتال در تعامل مستقیم با مخاطبان و در دل بازار شکل می گیرد. آغاز یک مسیر تازه افتتاح این فروشگاه مشترک را می توان نقطه آغاز مدلی نو در اکوسیستم دیجیتال ایران دانست؛ مدلی که در آن اپراتورهای ارتباطی و پلت فرم های تجارت الکترونیک در کنار هم تجربه ای یکپارچه از ارتباط، فناوری و خرید می سازند. این همکاری تصویری روشن از آینده ای نزدیک ترسیم می کند؛ آینده ای که در آن برندهای بزرگ دیجیتال کشور با هم افزایی و نگاه مشترک به نوآوری، تجربه ای کامل تر و انسانی تر برای کاربران فراهم می آورند.
منبع: cddarya.ir
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب