حمایت ایرانسل با ابر اپلیكیشن ایرانسل من از كسب وكارهای نوپا
به گزارش سی دی دریا ایرانسل با هدف پشتیبانی از اشتغال زایی و رشد و توسعهی کسب وکارهای دیجیتال، امکان معرفی و حضور این کسب و کارها را در اَبَر اپلیکیشن (super application) ایرانسل من فراهم نمود.
به گزارش سی دی دریا به نقل از مهر، نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در جهت رویکرد کلان خود برای ایجاد زیرساخت و بستر حمایتی در جهت توسعهی کسب وکارهای دیجیتال، با ایجاد بخش «سرویس های ویژه» در اپلیکیشن ایرانسل من، امکان معرفی این کسب و کارها به جامعهی کاربران میلیونی اپلیکیشن ایرانسل من را فراهم نموده است. کاربران اپلیکیشن ایرانسل من با رفتن به بخش سرویسهای ویژه در این اپلیکیشن، می توانند علاوه بر خدمات پایهی موجود، به خدمات متنوع دیگری همچون تاکسی آنلاین، سفارش غذا، سوپرمارکت آنلاین، خرید آنلاین بیمه، تلویزیون اینترنتی و… دسترسی داشته باشند. در بخش سرویسهای ویژهی اپلیکیشن ایرانسل من، این امکان وجود دارد تا کاربران با هر خرید موفق در این خدمات، از ایرانسل هدیه ای مانند بستهی اینترنت دریافت نمایند. هم اکنون این امکان برای دو خدمت سفارش غذا و سوپر مارکت فعال بوده و در خدمات دیگر هم به سرعت در حال پیاده سازی است. کسب وکارهای دیجیتال که تمایل دارند با حضور در این بخش، خدمات خویش را در معرض دید مشترکان ایرانسل قرار دهند، می توانند درخواست خویش را از راه صفحهی ارسال درخواست همکاری در وبسایت ایرانسل به نشانی irancell.ir/p/16263/p ثبت کنند. کسب وکارهای دیجیتال متقاضی، همچون کسب وکارهای عرضه دهندهی خدمات و برنامه های کاربردی حوزه بازی و سرگرمی، موسیقی، پادکست و کتاب صوتی، آموزش، فروش آنلاین و… می توانند اطلاعات تماس و اطلاعات در ارتباط با خدمات/محصول دیجیتال خویش را وارد و درخواست خویش را ثبت کنند. کارشناسان ایرانسل، از راه ایمیل ثبت شده در پرتال، با نمایندگان کسب و کار متقاضی تماس می گیرند تا مراحل بعدی طی شده و بر مبنای توافق میان ایرانسل و شرکت متقاضی، محصول یا خدمت این شرکت، در ایرانسل من معرفی شود. ایرانسل، نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و اولین عرضه دهندهی 5G در ایران، با طراحی و ارائهی اپلیکیشن ایرانسل من، این امکان را در اختیار مشترکان خود قرار داده است تا نه تنها به صورت کاملاً شفاف، میزان مصرف حساب خویش را مشاهده و مدیریت کنند، بلکه به خیلی از امکانات دیگر هم دسترسی داشته باشند. طبق گزارش فروشگاه اپلیکیشن های موبایلی «کافه بازار»، ایرانسل من با بیشتر از ۱۲ میلیون نصب، در رتبهی دومین اپلیکیشن محبوب ایرانیان قرار گرفته است. این اپلیکیشن، به عنوان اولین اپلیکیشن مدیریت حساب مشترکان یک اپراتور تلفن همراه در ایران، دارای امکانات گوناگونی است که سبب شده این اپلیکیشن در جایگاه فوق قرار گیرد. حالا هم ایرانسل برای نخستین بار در ایران، با ارائهی امکان حضور و معرفی کسب وکارهای ایرانی در این اپلیکیشن محبوب، از رشد و توسعهی اقتصاد دیجیتال حمایت می کند.
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب