سی دی دریا
با حمایت صندوق نوآوری صورت می گیرد

پاویون دانش بنیان ها در نمایشگاه بین المللی تأسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی

پاویون دانش بنیان ها در نمایشگاه بین المللی تأسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی

به گزارش سی دی دریا، پاویون شرکتهای دانش بنیان در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی تأسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی و تهویه مطبوع از ۱۳ تا ۱۶ مهر ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.


به گزارش سی دی دریا به نقل از ایسنا، در این پاویون که به همت صندوق نوآوری و شکوفایی برپا می شود، شرکتهای دانش بنیان ایرانی به عرضه محصولات و نمایش توانمندی های خود می پردازند.
سیستم ها و تجهیزات گرمایشی، سیستم ها و تجهیزات سرمایشی و تهویه مطبوع، تجهیزات سردخانه ای و برودتی، انواع تجهیزات تأسیساتی، رادیاتور، پمپ، فیلتر، شیرآلات، انواع لوله و اتصالات، تجهیزات الکترونیکی و سیستم های اتوماسیون، گروههای خدماتی و پیمانکاری، محورهای اصلی این نمایشگاه هستند.
علاقه مندان برای حضور در پاویون شرکتهای دانش بنیان در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی تأسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی و تهویه مطبوع می توانند در سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی به نشانی ghazal.inif.ir ثبت نام کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۹۴۴۳۶۰۱۱۷ تماس بگیرند.
به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، مهلت ثبت درخواست برای حضور در این پاویون، روز جمعه ۱۰ شهریور ماه جاری خواهد بود.
یکی از برنامه های صندوق نوآوری و شکوفایی در جهت کمک به توسعه بازار صادراتی شرکتهای دانش بنیان، پشتیبانی از حضور این شرکت ها در نمایشگاه های دائمی خارجی و هم حضور در نمایشگاه های معتبر بین المللی به دو صورت حضور مستقل و برگزاری پاویون است.



1402/06/08
08:02:20
0.0 / 5
343
تگهای خبر: تجهیزات , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۴
سی دس دریا