سی دی دریا

آخرین فرصت ارسال طرح به رویداد ملی مسئله محور We Can

آخرین فرصت ارسال طرح به رویداد ملی مسئله محور We Can

به گزارش سی دی دریا، نخستین دوره رویداد ملی مسئله محور We Can با هدف حل مشکلات و چالش­ های پیش روی صنعت نفت، ذیل طرح توسعه رویدادهای رقابتی مسئله محور بنیاد ملی نخبگان برگزار می گردد.


به گزارش سی دی دریا به نقل از ایسنا، مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه صنعت نفت در دانشکده نفت اهواز به منظور شناسایی، هدایت، رشد، شکوفایی و فراهم آوردن زمینه­­ های بهره­ مندی از توان دانشجویان و پژوهشگران مستعد حوزه­ های بالادستی و پایین­ دستی صنعت نفت و گاز، اولین دوره رویداد ملی مسئله محور We Can را با هدف حل مشکلات و چالش­ های پیش روی این صنعت، در قالب طرح توسعه رویدادهای رقابتی مسئله محور بنیاد ملی نخبگان برگزار می نماید.
بازیافت CO2 خروجی از دودکش واحدهای نیروگاهی شرکت فجر انرژی و تبدیل آن به محصولات با ارزش افزوده، بومی سازی تولید مواد اولیه و روان کننده DRA، طراحی سیستم های ربات زیر آبی کنترل از راه دور (ROV)، چالش های این رویداد هستند.
این رویداد، ۲۸ فروردین ماه برگزار می شود و افراد علاقه مند می­ توانند طرح های خویش را تا تاریخ ۲۴ فروردین ماه، به این رویداد ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر، به وبگاه رویداد به نشانی www.wecan-put.com رجوع کنند.
به نقل از بنیاد ملی نخبگان، در انتها این رویداد، طرح های برتر، به منظور بررسی پیاده سازی، به شرکت­ های عرضه دهنده چالش معرفی خواهند شد.




1402/01/21
21:42:16
0.0 / 5
413
تگهای خبر: بازی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۱
سی دس دریا