سی دی دریا

ایرانسل برند پیشتاز ایران شد

ایرانسل برند پیشتاز ایران شد

به گزارش سی دی دریا ایرانسل بعنوان تنها اپراتور تلفن همراه، لوح و تندیس برند پیشتاز بازار ایران را دریافت کرد.


به گزارش سی دی دریا به نقل از مهر به نقل از روابط عمومی ایرانسل، در چهاردهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران، از نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران بعنوان برند پیشتاز بازار ایران در سال ۱۴۰۰، با اهدای لوح و تندیس، تجلیل شد. آیین پایانی این جشنواره، عصر شنبه هفتم اسفند ۱۴۰۰، با حضور تعدادی از فعالان اقتصادی و صنعتی ایران، در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار گردید. در این مراسم، لوح و تندیس برند پیشتاز ایران، به دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل تعلق گرفت که دکتر حسن بولوردی معاون فنی و مهندسی ایرانسل، به نمایندگی، آنرا دریافت کرد.
در ارزیابی های انجام شده در این جشنواره، ۱۰۰ برند پیشتاز بازار ایران در حوزه های مختلف شناسایی شدند و در آیین پایانی، از ۲۰ برند برتر از میان این ۱۰۰ برند، به صورت ویژه و با اهدای لوح و تندیس، تقدیر گردید. جشنواره ملی قهرمانان صنعت و اقتصاد ایران، یکی از معتبرترین رخدادها و جوایز کشور است که در عرصه‌ی تجلیل از برترین و موفق ترین شرکتهای ایرانی برگزار می گردد. این جشنواره فعالیت خویش را از سال ۱۳۸۴ آغاز و کوشیده تا احترام به صنعتگر ایرانی و ثروت آفرینی ملی را سرلوحه کار خود قرار دهد. حضور وزرای صنعت، معدن و تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، امور اقتصادی و دارایی، امور خارجه، معاون اجرایی رئیس جمهور، مشاور عالی رئیس جمهور، رئیس کل بانک مرکزی، نایب رییس مجلس شورای اسلامی و رؤسای کمسیون های صنایع و معادن، انرژی و برنامه و بودجه در ادوار مختلف این جشنواره، از یک سو و استقبال سازمان ها از آن از طرفی، نشان از جایگاه ویژه‌ی این مراسم دارد. همچون محورهای برگزاری این جشنواره، میتوان به انتخاب و معرفی برندهای پیشتاز در عرصه صنعت مالی، انتخاب و معرفی شرکتهای پیشتاز در عرصه اقتصاد ملی، انتخاب و معرفی برندهای شخصی اثرگذار در عرصه های کسب و کار در ایران، انتخاب و معرفی استارتاپ های پیشرو در عرصه‌ی صنعت و تجارت، انتخاب و معرفی مدیران اثرگذار در عرصه‌ی کسب و کار و تولید ملی و انتخاب و معرفی یکصد برند پیشتاز ایران اشاره نمود. جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران، طی ۱۴ دوره برگزاری، با استفاده از متخصصان ایرانی، درصدد ایجاد ساختار و مدلی منحصربه فرد و بومی، در اندازه گیری و کمی سازی جایگاه برندهای ایرانی بوده است. این جشنواره همواره کوشیده تا برترین شرکت ها و برندهای ایرانی که نقش ویژه ای در تولید ناخالص داخلی ایفا کرده اند را با اتخاذ رویکرد علمی و استفاده از شاخصهای کاربردی، شناسایی و از آنان تجلیل کند. همچون مهم ترین مؤلفه های مطرح در این ارزیابی، میتوان به میزان آشنایی با برند، جایگاه اجتماعی برند، ضریب نفوذ برند، میزان وفاداری مشتری، رضایتمندی و وفاداری کارکنان و هم شاخصهای در ارتباط با سهم بازار، فروش، توزیع و… اشاره نمود. ایرانسل سال گذشته، در سیزدهمین دوره‌ی برگزاری این جشنواره هم موفق شده بود در جمع ۱۰۰ برند پیشتاز ایران قرار گیرد.

1400/12/09
20:32:01
0.0 / 5
584
تگهای خبر: دیجیتال , فروش , متخصص , مشتری
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۱
سی دس دریا